Vjerujem da ste čuli za Google Panda update, pa Google Panda update 2, pa Google Pingvin i tako dalje. Što zapravo znače i što se krije iza tih životinja probat ću objasniti u ovom članku ali najvažnije od svega je da se ne bojite, stoga krećemo.

Google Panda

Google Panda je zapravo promjena SERP algoritma u najvećoj mjeri putem Google Pande u SERP-u više neće biti ne kvalitetnih stranica i stranica s jako malo tekstualnog sadržaja, ali istovremeno jako kvalitetne stranice s puno unikatnog sadržaja biti će nagrađene boljom pozicijom u SERP-u. Kako su se mnogi auto blog frajeri rangirali s sadržajem kojeg su pokupili putem rss-a i automatski ga objavili na svojoj stranici vlasnici i autori tog sadržaja pobunili su se i žalili, kukali i plakali… Eto sad je Panda u akciji već godinu dana, jeste primijetili da nema više tako puno spam i auto blog stranica?

Kako poboljšati svoju stranicu možete pročitati na službenom Google blogu, konkretnije u postu jer kvaliteta je ono što svi želimo!

Google Pingvin

Google Pingvin je kodno ime za ažuriranje Google algoritma koji je objavljen 2012. godine. Ažuriranje je usmjereno na gubitak pozicija u SERP-u web stranica koje krše Google Webmaster Guidelines pomoću raznih black-hat SEO tehnika. Webmajstori su posebno ljuti na ovaj update jer je veliki postotak stranica izgubilo svoje pozicije na tražilici iako nisu rađene nikakve ne dopuštene SEO tehnike. Po mom mišljenju Google je ipak malo pretjerao jer sve više smrdi da je putem ovog updatea krajnji cilj povećati plaćanje Google oglasa.