Kada pokrenete web stranicu sa sigurnošću znate da će doći trenutak kada ćete se zapitati da li je sada vrijeme za redizajn. Ako vam je on potreban samo eto “radi reda” jer se on inače radi, jer ste čuli da to svi rade, onda ipak još uvijek nije pravo vrijeme za to. Dizajn kao i redizajn služi određenoj svrsi. Ako niste sigurni da vam je redizajn preko potreban onda ga nemojte ni raditi. Imajte na umu da vaš trenutni dizajn već ima određenu funkciju koju možete izgubiti bespotrebnim redizajniranjem. Ali ipak, ako vaša web stranica ima isti dizajn zadnjih 10-15 godina možda je ipak krajnje vrijeme da napravite redizajn. Nemojte dozvoliti da vaš posjetitelj napusti vašu web stranicu ne pogledavši sadržaj samo zato što je vaš dizajn staromodan.

Ako je to slučaj kod vas nemate što više razmišljati nego se bacite na posao. Tokom redizajna vaša web stranica gubi svoj identitet na bolje ili lošije, zavisi. Redovni posjetitelj vaše web stranice možda vas neće odmah prepoznati i postoji mogućnost od gubitka istih, ali samo zato sto misle da su došlu na krivu stranicu a ne zato sto im se ne sviđa vaš novi izgled. Zato jako je bitno da zadržite obilježja sa starog izgleda. Možda je to logotip, možda font, neki detalji koji su vam dali pečat originalnosti. Također ako na stranici imate zbunjujuće navigacije koje vam korisnike i nakon par klikova ne uspiju doći do informacije i to vam je jedan od znakova da je vrijeme za redizajn. Ako ne dobivate dobre rezultate na tražilici isto vam je jedan od znakova. Može biti loša optimizacija, loša dizajnerska stranica i loše kodirana stranice. Pazite da ne dizajnirate pomoću okvira (Frames) i da je tekst kodiran u html-u.

Kako bih igrali na sigurno, stavite anketu na Vašu web stranicu i pustite svoje posjetitelje da glasaju. Ako oni misle da je potrebno da vaša web stranica dobije svjež izgled, dajte im!