Osoban, brz, jeftin i pristupačan. Tako bi se u nekoliko riječi mogao opisati email marketing, popularna vrsta marketinga s kojom smo se svi više ili manje sreli jer gotovo da nema osobe koja u svoj mail sandučić nije primila neku vrstu reklame ili je pretplaćena na newsletter. Premda zvuči pa i jest prilično jednostavno, email marketing itekako ima neka pravila koja je poželjno slijediti kako bi ovaj način komunikacije s krajnjim korisnikom ostvario željeni učinak. Evo nekih od njih…
Izaberite ciljanu skupinu – pod ovim pojmom podrazumijeva se slaganje mail liste kontakata koje bi ono što ovim putem želite prezentirati doista moglo zanimati ili pak s druge strane ponuda pretplate na vaš newsletter koji će korisnici koji se za nju odluče redovito primati u svoj sandučić.
Ulaštite svoj mail – neovisno smišljate li sadržaj koji ćete poslati sami ili ćete za to angažirati stručnu osobu, težite tomu da porukom koju šaljete privučete pažnju. Počevši od samog naslova koji će primatelja ponukati da vašu poruku uopće otvori, nastojte da tekstualno, ali i putem linkova i fotografija pružite što više informacija i zainteresirate one kojima se obraćate. Drugim riječima, ovdje iskoristite sve moguće opcije kako bi sebe, ili ono što želite, prezentirali u najboljem mogućem svjetlu.
Poštujte pravila bontona – da, bonton je i ovdje itekako važan. Poželite dobrodošlicu onima koji su se pretplatili na vaš newsletter, nastojte se svakom kontaktu obratiti ponaosob oslovljavajući ga imenom, ali isto tako i pružite mogućnost da se oni koji više za vaše poruke možda nisu zainteresirani jednostavno odjave od primanja istih.
Poštujući navedena pravila, primjenjujući dobru strategiju i koristeći se nekim od svima dostupnih gotovih email marketing alata uz malo truda vrlo brzo o sebi možete proširiti (dobar) glas. A jednom kada polovite osnove i shvatite sve dobrobiti koje ova vrst reklame nosi s vremenom ćete postajati sve bolji i bolji.